søndag 2. september 2012

a loja do gato preto.....

.........spansk design som jeg ikke kunne stå for.........
bare måtte ha det....






















Så søte.
























Neste spaniatur blir det STOR koffert !!

Ellers ser det sånn ut i stua på en søndag morgen her hos meg. (som vanlig.....)

Jeg har skurt, pussa og grunna og malt et strøk, men det er noe dritt å male teak. Må være noe teakolje som tyter frem og lager brune skjoldet. Vi får ta et strøk til å se hvordan det går.....

Nå håper jeg bare sola titter fram etterhvert, så jeg kan fortsette å beise ute på verandaen. Lurer på om jeg blir ferdig før snøen komer.......

Nyt søndagen.

Drude

6 kommentarer:

  1. Så herlige ting, står DRUDE på de :)
    Ser ut som du får et lekkert skap , stå på :) Blir bra til slutt…
    Du kan være glad du har begynt på terrassen din du… det har nemlig ikke vi * sukk*

    klem

    SvarSlett
  2. Bonitos.
    Er mye fint i Spania, og når prisene er hyggelige i tillegg, så er det bare å shoppe..:))

    Klem

    SvarSlett
  3. Knallfine katter ;o) likte godt salt& pepperbøssene
    Så tøff du er som maler og står på...
    Stor koffert, ja, en dyd av nødvendighet...men lett å komme over 20 kg...
    ;o)
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  4. Fine ting du har kjøpt. Likte spesielt godt salt/pepperbøssene, og timeren den må man bare bli glad av:) Ønsker deg en fin søndag:)

    SvarSlett
  5. Så utrolig fine salt og pepperbøsser!
    :)
    Ja, teak er noe skit å male...jeg kjenner til det. Et evighetsprosjekt - men blir bra til slutt :) Lykke til !

    SvarSlett