onsdag 12. september 2012

Endelig er headeren på plass.


(Bildet er fra når jeg innimellom tar helt av med blått...)

Jeg har blogget i et halvt år med bare bloggnavnet øverst, ved siden av et stort blått felt som fulgte med malen. Det har jo forsåvidt fungert, men jeg har lenge ønsket meg en personlig header, og nå har Caroline på jobben hjulpet meg.

Hun valgte bilder fra tidligere innlegg, som hun syntes beskrev både meg og bloggen, og jeg synes hun fikk det flott til.

Jeg er kjempefornøyd!!

Og så var det jo ekstra moro at MAIA med FABELAKTIGBLOGGEN, hadde "Vis meg din header" som utfordring denne måneden.

Vil du se flere headinger, så trykk på linken over....

Håper dere også liker headingen min :-)

Drude

11 kommentarer:

  1. Lekkert,Drude!:)Dette ble fint!:)Klemmm!:):)

    SvarSlett
  2. Den var kjempefin! Kjenner deg jo ikke, men det er sånn jeg kjenner bloggen din ;=)

    Fin kveld til deg!
    K

    SvarSlett
  3. Kjempefin header! Den viser godt kva bloggen din står for:)
    Eg likte også godt det bildet ditt av ein skikkeleg blå periode:))

    SvarSlett
  4. den var kjempefin!
    lyst på en ny nå også :-)

    klem tone

    SvarSlett
  5. gratulerer! kjempe fin og anvendelig!
    me gusta mucho!

    SvarSlett
  6. Hei Drude
    Den ble rett og slett kjempfin! Gratulerer med ny header! *smiler*

    Klem fra Marthe

    SvarSlett
  7. Denne ble jo kjempefin.
    Har faktisk ikke tenkt over at du ikke har hatt bilder i headeren din.

    Klem

    SvarSlett
  8. Kjempefin header du har fått!! Ser skikkelig proff ut! Har også tenket på å forandre, men ting tar tid....
    Fin torsdag og helg til deg:-)
    Klem Siri

    SvarSlett
  9. Jupp det gjorde jeg, og jeg er veldig svak for blåtoner selv. Har ruslet litt rundt hos deg, og kost meg med båd farger og stil. Silkepusen deres er meget lik min Majapus også. Må rusle litt mer her skjønner jeg. Trivds jo så godt. :)

    Hei og hopp fra Huldra :)

    SvarSlett