lørdag 27. april 2013

Give-away. Lotus og AJ-bokstaver


På tide med en liten feiring. Det er så morsomt å blogge, lese koselige kommentarer og følge med på deres blogger.

Nå vil jeg ha en give-away for dere fine følgere. Lurte lenge på hva jeg skulle velge å gi bort, for det måtte være noe som betyr noe for meg. Kom til at det måtte bli den gule lotusbollen fra Chatrineholm. Den er i helt perfekt stand, og vil passe godt på et sommerbord. Legger ved et bokstavkjøkkenhåndkle. Det har oransje oppheng.



For å bli med må du være eller bli følger på drudeblaa. Det gir ett lodd.

Du kan få to tilleggslodd. Ett for å dele på facebooksiden din og ett for å linke til denne give-awayen på din egen blogg. Fint hvis du bruker det øverste bildet.

Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar.

Du trenger ikke ha egen blogg for å delta, men da må du skrive mailadressen din i kommentarfeltet.

Give-awayen trekkes 17. mai.

Drude



98 kommentarer:

  1. Har du sett for en fin give-away! Jeg er SÅ meg. To lodd på meg!

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott giveaway :)
    Trekker to lykkelodd ;)
    Ha en fin søndag :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Håper eg er heldig. Den skåla var heilt topp! To lodd til meg:) ( følger og delt på facebock) klem

    SvarSlett
  4. Så flott! Da melder jeg meg med to lodd!
    Fin søndag og god tur!
    Hilsen Signe.

    SvarSlett
  5. Jeg tar gjerne 3 lodd på din flotte Give away! Nyydelig bolle og stilig håndkle!! :)
    Ha en fortsatt god helg! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  6. Hei, så gøy og fine premier :)
    Jeg er med med 3 lodd.
    Ha en flott dag videre.
    Klem

    SvarSlett
  7. Kjempefin premie !!
    Jeg trekker 3 lodder :)

    Ha det fint
    Janne

    SvarSlett
  8. Flot præmie og en super fin blog!!
    Deltager gerne med 1 lod og er fast læser :-)
    God søndag :-)

    SvarSlett
  9. Hei Drude! Mange fine nye innlegg ser jeg! Gratulerer med superfunn på finn.no! Jeg bare digger stilen din. Den er så fin og lett.
    Ha fine feriedager i Spania! Klemmer fra PillePalle

    SvarSlett
  10. Flotte saker du gir vekk, Drude! Likar godt å komme på besøk hos deg her inne:)
    Eg tek 2 lodd hos deg:)

    SvarSlett
  11. Oj, så gøy.
    vil være med!
    1 lodd
    hilsen TOVE

    SvarSlett
  12. De bollene er knalltøffe!
    Følger og deler på facebook, 2 lodd til meg.

    SvarSlett
  13. Hold da op en fin præmie! Jeg krydser fingre for at være heldig og smider 2 lodder i puljen.

    SvarSlett
  14. For en fantastisk give-away, jeg legger meg til som følger og krysser fingrene

    SvarSlett
  15. Elsker disse bollene - blir gjerne med,
    følger og linker fra bloggen og trekker full pott:)

    Fin søndag til deg
    klem:)

    SvarSlett
  16. I'm so excited...I will hop over to facebook!
    Have a great week! Heidi

    SvarSlett
  17. For ein flott premie, eg har skikkelig dilla på gult for tiden, så den bollen hadde fått ett godt hjem hos meg :)
    Deler innlegget på FB siden min også
    Hilsen Merete N
    meretenorg@gmail.com

    SvarSlett
  18. oh! Jeg trekker et lykkelodd!

    SvarSlett
  19. Elsker den bollen! Trekker 2 lykkelodd :)
    Ingrid

    SvarSlett
  20. Oioi, for en fin premie, og en fiiiin blogg!!
    Jeg blir gjerne med og trekker 2 lykkelodd:)

    Ha en flott kveld:)

    SvarSlett
  21. Flott bolle - kan mimre tilbake til barndommen med disse:.)
    Har lagt meg til som følger - og linket til min blogg - blir vel 2 lodd det..

    Har selv en give away gående - stikk innom å delta hvis du har lyst..
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  22. Jeg elsker disse lotusbollene, og kjempeherlig med vårlige gul farge. Du har en kjempefin blogg og jeg følger gjerne:-) to lodd på meg, så krysser jeg fingrene som bare det!!

    Klem iren.nordal.meling@gmail.com

    SvarSlett
  23. Trekker 3 lykkelodd og krysser fingrene. Flott premie:)
    Mona

    SvarSlett
  24. Å så fin premie! ! Ønsker meg en sånn bolle og prøver lykken med et lodd:-)

    SvarSlett
  25. Jeg trekker 2 lodd! Håper på Flax, for denne premien har jeg veldig lyst på!

    SvarSlett
  26. Det ville jeg elske at vinde! Jeg snupper 1 lod, og glæder mig til at følge med her!

    SvarSlett
  27. Så flotte premier, jeg er med 2 lodd på meg :)
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  28. Hei :-)

    ღ♥ღ Koselig blott og superfin premie.
    Blir gjerne med og trekker 2 stk lodd.
    Ha en herlig uke! ღ♥ღ

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  29. Kjempefin gave!

    Vil gjerne prøve lykken med 1 lodd.

    Ha ein fin vår! Klem,

    SvarSlett
  30. 2 lykkelodd på meg :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  31. Heisann, denne vil jeg gjerne vinne :)
    Krysser fingrene, og tar 1 lodd

    mvh trude

    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Åh, det var jo bare en helt nydelig premie!
    En Cathrineholmbolle står øverst på ønskelista mi, og så så fin i gul da!

    Jeg trekker 2 lodd, et for følger og et for deling av bilde på bloggen min :)

    Ha en fin dag!
    Klem fra Marie :)

    SvarSlett
  33. Jeg har meldt mig som følger og deltager gerne med 1 lod

    SvarSlett
  34. Alle gode ting er tre, og eg skulle gjerne hatt ei tredje, gul cathrineholm-skål i hus :) :)
    Eg prøver meg med (alle gode ting er) tre lodd òg, og kryssar fingrane :)
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  35. Jeg er allerede følger av den flotte bloggen din og prøver meg med et lykkelodd ;) Skålen hadde absolutt vært en fin fargeklatt i mitt ellers så sort-hvite hjem :)
    Klem Wanja

    SvarSlett
  36. Hei,hei!!
    Så fine ting!! Den lotusbollen skulle jeg gjerne vinne!!!" lodd på meg!!
    Fin ny uke til deg!
    Klem Siri

    SvarSlett
  37. Veldig fint det du gir bort; har skikkelig lyst på Lotusbollen!
    Håper det holder med ett lykkelodd :)

    SvarSlett
  38. Nydelig gave! Jeg prøver lykken med 1 lodd. Ha en flott uke videre. Vennlig hilsen Pia. pia_sofi@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Lotusbollen skulle jeg gjerne hatt.
    1 lykkelodd takk.


    ESB

    SvarSlett
  40. Jeg følger bloggen, og trekker ett lodd :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  41. Jippiii ;o)
    Tar vinnerloddet tvert og krysser fingrene!

    SvarSlett
  42. klart jeg vil være med!
    morsomt at vi har så lik smak at vi gir bort nesten det samme ;)

    2 lodd :)

    klem Kristine

    SvarSlett
  43. I love lotus!

    Tar gjerne ett lodd, og følger deg videre :)

    sandvikragni@gmail.com

    SvarSlett
  44. Gult er skikkelig kult!
    Jeg er med , trekker 3 lodder!
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  45. Stilig giveaway! Et lodd til meg :)

    Vicky

    SvarSlett
  46. Flott giveaway :)
    2 lodd til meg.

    SvarSlett
  47. Haps... 1 STORT lod til mig :-D Virkelig en flot give-away
    piahaun@gmail.com

    SvarSlett
  48. Selvfølgelig vil jeg være med på denne hyperfine giveaway'n:)
    3 lodd til meg takk:)
    Trine:)

    SvarSlett
  49. Kjempeflott!

    Et lodd, tusen takk!

    SvarSlett
  50. Wow! Et lodd på meg :)
    s_tolo@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Jeg deltager gerne med 1 lod, den er da så flot
    Mvh Julia
    Julia.f.steffensen@gmail.com

    SvarSlett
  52. Hei,

    Nå jeg lagt meg til som følger og lagt til link om gibort`n på Facebook. Så det blir 2 gyldne lodd på meg !

    Hilsen Hanne på Madla

    SvarSlett
  53. Wow...er med på 2 lodder:) Skøn blog!

    SvarSlett
  54. Lækker Giveaway! Deltager med 1 lod :)

    Mvh Kia

    SvarSlett
  55. Dejlig blog og en fin giveaway.
    Jeg deltager med 1 lod

    mailadresse er elsebethoemand@gmail.com

    SvarSlett
  56. Blir gjerne med....den var jo i perfekt stand....så fiiiin:)
    Lagt meg som følger(fin blogg du har) og deler på facebook....gir 2 lodd..
    ha en fin helg
    klem

    SvarSlett
  57. Flotteste premien :) 1 lykkelodd på meg ;)
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  58. Morn! Jeg følger deg, og deler på fb. Gleder meg til å følge deg videre! Ha en fin helg da :)

    SvarSlett
  59. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  60. Jatakk, elsker lotusbollene, tar ett stk. lodd:)

    SvarSlett
  61. Hei! streifet innom bloggen din og fikk øye på den flotte cathrineholm bollen.
    å vinne den hadde vært som å vinne på lotto...
    et stykk lodd...
    Ønsker deg med det samme en strålende vår og sommer!
    mvh
    sonja
    sonja.helene@live.no

    SvarSlett
  62. Prøver lykken med 1 lite lodd :)
    Ha en flott dag og fin uke, håper sol og varme kommer nå!

    Klem

    SvarSlett
  63. Så snill du er som gir vekk Lotusbollen din. Eit lodd til meg:-)
    Ha ei fin veke!

    SvarSlett
  64. Hei:)
    Jeg vil gjerne være med:) To lodd til meg, lagt meg til som følger, og linker til din give away på bloggen min:)

    Annelise

    SvarSlett
  65. Hei.
    Flott give away.
    Eg vil gjerne vere med og tek 2 lodd (følger og link til bloggen min)

    Anne-Mari

    SvarSlett
  66. Herlig giveaway :-) . Jeg trekker 3 lykkelodd og krysser fingrene

    Klem, Lisa

    SvarSlett
  67. Sikke en flot gevinst, ville ønske at eje sådan ene smuk sag :) Skøn blog :)

    Følger din side og har delt :)

    SvarSlett
  68. Trekker et lodd her. :) Herlig! :)

    SvarSlett
  69. Hei, glemte og si mitt navn og mailadresse. Var jeg som skrev "Trekker et lodd her. :) Herlig! :) " Mitt navn er Cathrin Rozenkrants, og min mailadresse er rozenkrantscathrin@gmail.com :) Klem fra meg! Krysser fingrene! :)

    SvarSlett
  70. SÅ FIN :)

    Jeg tar et lykkelodd!!

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  71. Heisann,

    Kul blogg :-)

    Jeg vil gjerne "booke" 2 lodd. et som følger og et for deling på Facebook :-)

    SvarSlett
  72. Ett lodd på med, super kul bolle :))

    Klem Kristin

    SvarSlett
  73. NydeligFlott premie!
    Blir med og følger deg, og linker på bloggen min!
    2 lodd tilsammen...

    SvarSlett
  74. Hej!
    Jeg følger deg, og linker på Facebook!
    2 lodd tilsammen... :-)
    Klem Marlene

    SvarSlett
  75. Fin premie!!:) Jeg tar to lodd:D god helg:)

    SvarSlett
  76. Da har jeg lagt meg til som følger, og tar dermed et lodd! Hurra! Hadde hatt lyst til å bli følger uansett, altså. Fin blogg :D
    Hurra for super give-away også. Happy helg til deg!

    SvarSlett
  77. Å, for en fantastisk fin premie! En sånn bolle har jeg ønsket meg lenge. Jeg tar et lodd og håper det er selve lykkeloddet. :)

    SvarSlett
  78. oioi, fiiiine skåla og tøft kjøkkenhåndkle :D
    Ett lodd på meg!

    SvarSlett
  79. Jeg tar 1 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  80. Super give away!
    Jeg tar 2 lykkelodd:-)

    Klem Anne/ mine fiine

    SvarSlett
  81. For en fantastisk premie! Jeg tar et lykkelodd!

    SvarSlett
  82. digger denne bollen og vil gjerne være med i trekningen.
    Tar 3 lodd og krysser fingrene:)

    SvarSlett
  83. Jeg prøver lykken med 2 lodd.
    Har delt på Facebook & Kommentert.

    Bli gjerne med på konkurransen på min blogg.
    Du kan vinne en Slide Curler fra OBH Nordica
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    http://nysgjerrigheten.blogg.no/

    SvarSlett
  84. Hei! Jeg krysser fingrene og deltar med to lodd :)

    SvarSlett
  85. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  86. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  87. Følger bloggen og deler på FB :)2 lodd
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  88. Følger bloggen, så 1 lodd på meg! :)
    Kathrinee5@hotmail.com

    SvarSlett
  89. Jeg kan vist lige nå at være med her. Kan af en eller anden grund ikke få lov at tilmelde mig som fast læser. Det virker ikke ligenu, men jeg følger gerne med her fremover. Jeg linker også fra min blog.

    Jeg bor i New Zealand og skulle jeg være den heldige vinder betaler jeg meget gerne portoen herned - ellers har jeg familie i Danmark :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlett
  90. Så lykkedes det alligevel med tilmeldingen. Jeg deltager med 2 lodder. Så flot præmie! Den måtte meget gerne bo her. Elsker Cathrineholm og især den gule farve :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlett
  91. Håper jeg ikke er for sent ute! Tar et lodd, følger via Google :)

    SvarSlett
  92. Åhhh ,håber lige jeg kan nå at være med på et lod.... Kan umiddelbart ikke se at der blevet trukket en vinder :)

    SvarSlett